RAKYAT DUN BETING MARO TOLAK CALON PASMA


Muktamar PAS yang sedang berlangsung ketika  ini secara langsung telah mendedahkan kepada rakyat di DUN Beting Maro bahawa calon PAS Abang Ahmad Kerdee Abang Masagus yang yang dicadangkan bertanding pada PRN Sarawak akan datang itu merupakan kumpulan PASMA yang dinaungi Mat Sabu. 

Dalam perebutan jawatan AJK Pemuda PAS Pusat, Ketua Pemuda PAS Sarawak itu hanya memperoleh 325 undi dan tersingkir daripada perebutan jawatan AJK Pemuda PAS Pusat. 

Keputusan pemilihan Pemuda PAS Pusat menyaksikan pendatang baru Nik Mohamad Abduh bin Nik Abddul Aziz yang dikategorikan sebagai golongan ulama menang sekaligus menguasai Pemuda PAS Pusat. 

Kehadiran PASMA ini tidak diterima majoriti ahli-ahli PAS yang menganggap mereka ini telah terkeluar daripada ajaran Islam sebenar sehingga sanggup menolak hukum Hudud. 


Kekalahan golongan PASMA ini pastinya memberikan kelegaan buat golongan ulama yang kembali menguasai PAS Pusat. 

Dengar-dengar cerita kekalahan Abang Ahmad Kerdee dalam pemilihan Pemuda PAS Pusat telah membuka ruang kepada Pesuruhjaya PAS Sarawak menjadi calon pilihan di DUN Beting Maro. 

Cakap-cakap rakyat DUN Beting Maro mereka terpaksa menolak calon PAS Abang Ahmad Kerdee disebabkan baharu mengetahui beliau tergolong dalam kumpulan PASMA pimpinan Mat Sabu. 
Share this article :
 

+ comments + 1 comments

June 13, 2015 at 4:12 AM

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger