BN SARAWAK TIADA MASALAH JEMPUT PEMIMPIN PKR HADIRI PROGRAM BERSAMA


Keadaan ini mungkin sangat asing di Semenanjung Malaysia tetapi tidak di Sarawak. 

Biarpun berbeza idealogi politik, tetapi disebabkan semangat setia kawan dan kawasan DUN yang bersebelahan, ADUN Kalaka Datuk Wahab Aziz tidak keberatan menjemput ADUN Krian Ali ak Biju dari PKR untuk sama-sama menghadiri dan seterusnya merasmikan Program Perasmian Sempena 10 Tahun Rumah Panjang Melong Atas Tahun 2015.

Melihat kepada keadaan di atas, jelas bahawa landskap politik di Sarawak lebih profesional berbanding apa yang sedang berlaku dalam UMNO sendiri khususnya yang membabitkan pemimpin tertinggi mereka. 

Pertelingkahan antara Najib Razak dan Mahathir Mohamad sehingga membabitkan puak-puak mereka ketika ini jelas memberikan kelebihan kepada pembangkang. 

Jika isu ini berlarutan tanpa sifat tolak ansur antara kedua-dua pasti PRU 14 akan datang menjadi cabaran besar sekaligus dalam mengekalkan pemerintahan yang sedia ada. 

Kepada Najib mahupun Mahathir, ini bukan masanya untuk memikirkan kepentingan peribadi sebaliknya memikirkan akan kepentingan rakyat dan negara. 

Biarlah Najib yang kini memegang jawatan Perdana Menteri menjalankan tugas yang diamanahkannya seperti mana dalam sumpah dan aku janji ketika menjawat jawatan Perdana Menteri. 

Kepada Mahathir sumbangan selama 22 tahun sebagai Perdana Menteri akan sentiasa diingati. 

Berilah peluang kepada Najib Razak untuk mentadbir Malaysia dengan cara sendiri tanpa perlu provokasi hingga mengancam pemerintahan negara. 

Jika Mahathir sayangkan Malaysia inilah masanya untuk membuktikannya dengan cara biarlah pemimpin yang sedia ada kini yang menentukannya. 

Ini kerana pemimpin yang sedia ada kini mampu menggalas tugasan ini sesuai dengan masa dan zaman yang penuh mencabar. 

Share this article :
 

+ comments + 1 comments

June 13, 2015 at 4:13 AM

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger