TAHNIAH PAS ATAS PERASMIAN PEJABAT PAS KAWASAN SANTUBONG



Tahniah di atas pembukaan rasmi Pejabat PAS Kawasan Santubong yang disempurnakan oleh Salahuddin Ayub, Naib Presiden PAS pada 18 Mei lepas di Bandar Baru Samariang. 

Pembukaan pejabat PAS Kawasan Santubong ini telah membuka lembaran baru bagi politik di Santubong di mana ketika ini BN-PBB terlalu kuat bagi mana-mana parti politik di kawasan itu. 

Selepas beberapa kali pilihan raya telah menyaksikan PKR yang bertanding di kawasan ini menemui jalan buntu dalam menyaingi BN. 

Ini secara jelas membuktikan PKR tidak diterima di kalangan rakyat Santubong. 

Sudah tiba masanya BN memikirkan corak politik baru di Santubong dalam berhadapan dengan PAS sama ada dalam PRN Sarawak mahupun PRU-14 akan datang. 


Kehadiran PAS jangan dilihat sebagai 'budak belasahan' kerana PAS kini semakin diterima rakyat khususnya orang Islam. 

Jadikan kehadiran mereka sebagai batu loncatan untuk berkhidmat lebih baik lagi kepada rakyat khususnya dalam mengotakan janji dan jangan sesekali terlibat dalam rasuah sehingga disiasat SPRM. 

Dengan hubungan PAS dan PKR kini kelihatan renggang, PAS dilihat sangat berpotensi di Parlimen Santubong berbanding PKR yang nampaknya telah tidak diterima rakyat di Santubong. 

Kehadiran PAS juga pasti ditunggu-tunggu rakyat Santubong dengan majoriti pengundinya terdiri daripada orang Melayu. 

Kehadiran PAS di Santubong hendaklah dilihat dalam konteks 'chek and balance' yang mana untungnya ialah rakyat sendiri. 


Share this article :
 

+ comments + 3 comments

May 25, 2015 at 8:28 PM

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

May 29, 2015 at 4:21 PM

"Ibu Puspita" agaknya tersesat dlm blog ini.Lain yg bincang lain pula beliau response.Kalau nak nak buat promo MBAH tikam nombor ekor eloklah cari tempat lain yg sesuai.Jgn kita disesatkan bersama.

Harap admin tak delete posting begini.

May 29, 2015 at 4:22 PM

sepatutnya perlu delete bukan "tak delete".

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger