SELEPAS PENGUMUMAN CALON PKR RAKYAT PERMATANG PAUH DAH ADA KEPUTUSAN


Tak payah tunggu hari pengundian, rakyat Permatang Pauh dah ada jawapannya sebaik selepas PKR mengumumkan calon mereka seepas jam 11.00 malam tadi. 

Sebaik sahaja nama Datin Sri Dr. Wan Azizah diumumkan sebagai calon PKR, rakyat Permatang Pauh dah tentukan siapa pilihan mereka. 

Tiada kejutan dan tiada apa yang pelik dengan pengumuman Azmin Ali malam tadi. 

Ramai yang menganggap pemilihan Wan Azizah sebagai calon adalah arahan dari Penjara Sungai Buloh. 

Nampaknya kali ini kempen PKR dalam PRK Permatang Pauh kali ini adalah kempen meraih simpati. 

Share this article :
 

+ comments + 7 comments

Anonymous
April 25, 2015 at 7:55 AM

Maaf cakaplah...hanya pengundi yang bodoh & dungu pangkah Nenek sipit. Nenek kipas ni apa yg dia tahu....

Anonymous
April 25, 2015 at 8:18 AM

Kalau bodoh je, satu hal...ni tambah pulak kuat menipu!

Itu lah ciri2 keluarga puaka anuar....SEKOR2 KUAT MENIPU. LAKI, BINI DAN ANAK2.

GELI!!!!

Anonymous
April 25, 2015 at 9:42 AM

Kenapa dia tak bertanding kat Rompin?? Aku cadangkan PKR calonkan nenek kipas ni disetiap PRK sebab hanya dia sorang saja yg layak mewakili rakyat PKR... muahahahah

Anonymous
April 25, 2015 at 10:12 AM

Kot ya pun bagi lah muka yang muda, lawa dan boleh buat keja contoh Che TA confirm PKR menang bergaya...

Anonymous
April 25, 2015 at 10:13 AM

Mohon blogger ulang video jijah kantoi sidang dun sgor...setelah angkat sampah dun kajang.....kantoi sampai speaker pun sipu2 malu....kualiti mcm tu ke yg matang nak.....udah2 la tu....

April 25, 2015 at 11:30 AM

Hehe...

Anonymous
April 25, 2015 at 1:31 PM

siapa pilih nenek ni jadi wakil bermakna akan bermandi air mata sehinggalah pru akan datang. apa yang nenek ni boleh bawa selain air mata? anwar...zizah...anwar...zizah. macam la kt permatang pauh ni hak dua makhluk ni je?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger