PENGUNDI CINA PERMATANG PAUH MULA BERALIH ANGIN


Pengundi Cina di Permatang Pauh sudah lama bosan dengan sikap pemimpin PKR yang selama ini banyak berdusta lagi pembohong. 

Mana tidaknya apabila sudah menang tiada langsung mahu jumpa rakyat yang mengundi. Cakap waktu kempen janji tinggi melangit. 

Ini kali kami tidak akan undi PKR lagi. Cukuplah selama ini kami diperbodohkan. 

Untuk kali ini kami penduduk di Sungai Lembu akan undi calon BN yang kami nampak boleh diharapkan dan berkeyakinan tinggi untuk mewakili kami di Permatang Pauh. 

Bagi merealisasikan hasrat BN, kami akan pastikan semua pengundi Cina di Sungai Lembu ini mengundi BN pada PRK Permatang Pauh. 

Ini kali kami akan bagi peluang kepada BN untuk menang dan mewakili kami di Permatang Pauh. 
Share this article :
 

+ comments + 9 comments

Anonymous
April 27, 2015 at 3:58 PM

Cina Sungai Lembu, harap pemikiran kaurang pun bukan lembu umngok!
Ketahuilah Umngok itu sama saja dengan Parti Kencing Rakyat.
Undilah PRM!
Kasi malu sama itu Umngok dan PKR!

Anonymous
April 27, 2015 at 4:32 PM

cina sungai lembu lebih berbudi & mengenang jasa daripada kau.. sedarlah wahai pengomen di atas.. kau hidup pun atas ehsan kerajaan BN yg kau dok kutuk2 tu

Anonymous
April 27, 2015 at 4:40 PM

Anon 3:58 pm memang lembu... penjilat lobang taik kafir PR...

Anonymous
April 27, 2015 at 4:59 PM

Persatuan cina kuat. Jangan percaya sangat

Anonymous
April 27, 2015 at 5:12 PM

cina tau kalau BN kalah tiada akan mengubah kerajaan,tetapi sudah nampak apa yg mereka dapat jika BN menang,

Kak Ijah Basi lah
April 27, 2015 at 5:47 PM

Bosan layan muka basi PKR kat Permatang Pauh. Baik tengok BBC ikut Pilihanraya Parlimen British pada hari yang sama. Kemungkinan besar Kerajaan Conservative di bawah David Cameron akan jatuh.

Anonymous
April 27, 2015 at 7:36 PM

Ya ler tu! Nanti kena kencing baik punya.ini puak kaki penipu mana buleh caya.Kita tak mau undi cinabeng lagi.

Anonymous
April 28, 2015 at 10:41 AM

Boleh percaya ke janji diaorg ni..pengerusi umno penang pernah alami nasib serupa, ali rustam pun pernah alami nasib serupa..bila bg bantuan berduyun2 datang janji nak bg undi tp hasilnya lps dah dpylt apa mereka nak, keputusan di peti membuktikan sebaliknya...cuba tanya pengerusi umno penang klu xpercaya...bin mengungkit perkara lepas tp hakikat tetap hakikat...apapun selamat mengundi pd org2 ppauh...

April 30, 2015 at 11:30 AM

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger