#PRKBUKITGELUGOR MELAYU PULAU PINANG MASIH TIDAK SEDARKAN DIRI


Sudahlah ramai peniaga Melayu di Pulau Pinang diusir keluar disebabkan tidak dibenarkan berniaga dan juga ramai orang Melayu terpaksa keluar dari Pulau Pinang kerana telah ditindas dan diusir keluar kerana tiada penempatan, tetapi masih lagi membantu kempen DAP di PRK Bukit Gelugor.

Bersempena dengan PRK Bukit Gelugor, hari ini penamaan calon telah menyaksikan ramai benar orang Melayu yang masih lagi tidak sedarkan diri bahawa mereka ini diperalatkan dengan membantu DAP berkempen.





Share this article :
 

+ comments + 8 comments

May 12, 2014 at 9:40 AM

salam perjuangan,

mohon jasa baik untuk membantu pautkan link kami di blog tuan.

http://www.sarawakiana.net

terima kasih.

Anonymous
May 12, 2014 at 10:03 AM

Melayu Pulau Pinang macam Melayu Singapura. Dah jadi kelas ketiga pun tak faham-faham

Anonymous
May 12, 2014 at 10:20 AM

Mmg ramai mlayu yg bodo.... nak wat camne..

Anonymous
May 12, 2014 at 10:28 AM

Mereka dah selesa ditunggangi.

Anonymous
May 12, 2014 at 11:17 AM

ni melayu dari luar terutamanya dari negeri tututututu...... guana demo... hudud bila nok buat. Hah tangguh ???????masyallah....guana jadi gitu.......... berpuluh tahun doh duk canang dalam sekelip mata je tangguh........mereka ni takut Allah swt ke takut DAP........ jangan nanti semuanya salah umno........

May 12, 2014 at 11:42 AM

Salam,

Akan saya pautkan dan terima kasih atas keprihatinan tuan.

Sekian, terima kasih

Anonymous
May 12, 2014 at 11:48 AM

Tunggu. Melayu akan hilang di Pulau Pinang. Masa tu barulah mereka sedar.

Anonymous
May 12, 2014 at 11:54 AM

Salah tu. Melayu dah sedar diri. Tapi terpaksa berlindung di bawah DAP akibat ramai dah bankrap. Tanah dah kurang. Anak2 tak berpelajaran. Masalah dadah dan lain2.

AKIBAT DARI PENTADBIRAN BARISAAN sejak dulu.

Yang tak sedar diri cuma beberapa mamak Melayu yang tamak dan masih mengharap peruntukan dari Kerajaan Pusat untuk tambah kekayaan dan kasi gula2 kepada sebahagian Melayu yg suka meninggalkan diri sendiri. Dapat duit beli ekor. Anak muda beli dadah. Emmmm..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger