MUSLIMAH BERTUDUNG LABUH SERTAI HIMPUNAN MEMBANTAH GST DIANGGAP SEBAGAI PELACUR KELAS ATASAN?


Marah dan sememangnya cukup marah dengan kenyataan tuduhan Mohd Radzi Othman, Setiausaha Ulama Muda UMNO (Ilmu) berkenaan kenyataannya yang mengatakan bahawa Muslimah bertudung labuh yang keluar menyertai Himpunan Membantah GST pada 1 Mei lepas sebagai pelacur kelas atasan.

Ini ekoran daripada beberapa ribuan muslimah yang terdiri daripada ahli dan penyokong PAS yang keluar berhimpun bagi menyertai himpunan haram 1 Mei lepa di Dataran Merdeka.

Susulan itu, Muslimat PAS Terengganu menyelar dan mengecam sekeras-kerasnya tuduhan yang dianggap sebagai satu fitnah kepada kehormatan dan kesucian peribadi Muslimah.

Ketuanya, Safinah Jusoh mempersoalkan bagaimana Muslimah yang berpakaian sopan menutup aurat serta menjaga adab pergaulannya dituduh sebegitu rupa?

Sebaliknya tegas Safinah, kenyataan itu juga menggambarkan budaya golongan ulama UMNO yang kerap menyalahgunakan amanah ilmu mereka dengan kenyataan menyalahi syariat demi kepentingan politik mereka.

Tambah Safina, seorang Muslim tidak dibenarkan menuduh dan melabel sesama Muslim dengan panggilan yang buruk apatah lagi kata-kata fitnah yang menyamatarafkan Muslimah yang bertudung labuh sebagai pelacur kelas atasan kerana ianya sangat dilarang oleh Allah.

Oleh itu, Safina menuntut Mohd Radzi Othman, supaya menarik balik kenyataan beliau dan memohon maaf secara terbuka kepada seluruh Muslimah.

Terdahulu Mohd Radzi mengeluarkan kenyataan tersebut di laman sosial Facebooknya pada 2 Mei yang lepas.

Begitupun, Safina turut digesa supaya menyampaikan kenyataannya itu kepada ahli dan pemimpin wanita Pakatan Pembangkang yang lain terutama DAP yang secara terang memanggil dengan panggilan buruk dan fitnah terhadap pemimpin BN.
Share this article :
 

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 8, 2014 at 9:19 AM

"Tambah Safina, seorang Muslim tidak dibenarkan menuduh dan melabel sesama Muslim dengan panggilan yang buruk apatah lagi kata-kata fitnah yang menyamatarafkan Muslimah yang bertudung labuh sebagai pelacur kelas atasan kerana ianya sangat dilarang oleh Allah.'"..............ha..ha..ha... kalau kena kat btg hidung mereka bukan main syahdu & tawaduk lagi kata katanya...........dewan muslimah PAS tentu ingat siapa yg terjerit jerit, terhenjut henjut di tepi jalan mcm berok mengutuk org UMNO semasa menanti keputusan bicara peliwat tegar dulu.......perangai yg mcm tu boleh pulak....!!!! wal halal ku, wal harammu...hu..hu..hu..

Anonymous
May 8, 2014 at 10:08 AM

Tapikan Mohd Radzi tak tuduh mereka kafir!!!!!!

Anonymous
May 8, 2014 at 11:19 AM

Hadi , nik ajis n penganut PAS tudoh penyokong n pemimpin umno kafir xpa plak ye.....

Anonymous
May 8, 2014 at 12:39 PM

SAFINAH JUSOH PELACUR LOW CLASS!!
Semoga puak hamPAS & sami2 agama PAS kamu dihumban kedalam neraka jahanam di akhirat nanti!

Anonymous
May 8, 2014 at 12:39 PM

Kutuk mengutuk ni kerja barisan je. Kalaupun sesetengah orang pakatan yang lemah iman buat mesti akibat provokasi geng barisan gak.

Nampak sekarang golongan Muslimat juga semakin bangkit.

Moga menjadi contoh kepada wanita barisan yang dah terbiasa terdedah sana sini, tergedik2 dan berpelukan sana sini sampai lupa halal haram.

Pakatan lambat sikit membentuk Puteri Pakatan atau mungkin ingat muslimat dah boleh tarik Puteri Barisan.

Lupa yang barisan dalam nak merosakkan orang ni, merekalah yang paling advance.

Anonymous
May 8, 2014 at 2:32 PM

muslimah pas marah digelar pelacur kelas atasan..sebab mereka ingin dikenali sebagai pelacur kelas bawahan..

Anonymous
May 11, 2014 at 1:15 AM

Berok Betina kalau dipakaikan tudung berjibab letak sebelah muslimah PAS akan nampak perbezaan pada rupa tapi perangai sama setiap kali mereka berdemo.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger