NIZAR JAMALUDDIN TIDAK SAMA SEPERTI ANWAR IBRAHIM


Jika Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri, Mohammad Nizar Jamaluddin sanggup dan membenarkan DNA miliknya diambil bagi membuktikan dirinya tidak terlibat atau mempunyai kaitan hubungan kekeluargaan dengan bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM), Chin Peng.

Mohammad Nizar menawarkan DNA miliknya untuk dibandingkan dengan DNA milik bekas pemimpin PKM itu bagi membuktikan kesahihan penafiannya.

“Ambillah DNA saya dan periksalah daripada debu-debu Chin Peng sama ada saya ada hubungan tali kekeluargaan, saya pun nak tahu  juga, kalau mereka buktikan dengan DNA, saya boleh buat pertimbangan semula.

“Sebenarnya kita semua ini satu keturunan, itu sahaja. Saya menafikan sekeras-kerasnya.. Kalau mereka buktikan dengan DNA, saya boleh buat pertimbangan semula” katanya tersenyum.

Selain Nizar, Chin Peng juga dikatakan mempunyai hubungan keluarga dengan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham dan Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming.

Alangkah moleknya jika Anwar Ibrahim mempunyai sikap yang sama seperti Nizar Jamaluddin yang bersedia dan mahu memberikan DAN miliknya untuk dianalisis untuk membuktikan tuduhan itu tidak benar.


Mungkin Nizar boleh bercakap kepada Anwar Ibrahim supaya menyerahkan DNA agar kes liwatnya itu segera diselesaikan segera. Ramai rakyat Malaysia sudah muak dengan kes liwat Anwar itu yang tidak selesai. 
Share this article :
 

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger