KISAH NURUL IZZAH DAN PENSYARAH BUAT WAN AZIZAH MENGELABAH ANWAR RELAX JE



Video pendedahan Nurul Izzah dengan pensyarahnya kini menjadi duri dalam daging bagi keluarga Anwar Ibrahim.

Kronologi kisah di sebalik yang berlaku berlaku di dalam bilik pejabat pensyarah berkenaan, seperti yang diceritakan Sangkakala yang pernah bertemu sendiri dengan profesor ini bersama seorang rakannya di pejabat Sangkakala di Ampang pada tahun 2012.

Kisahnya bermula begini mengikut apa yang diceritakan oleh profesor tersebut kepada Sangkakala.

Semasa pilihan raya pada tahun 2004, Wan Azizah Ismail telah bertanding di kawasan Parlimen Permatang Pauh dan pada masa yang sama Nurul Izzah sedang menduduki peperiksaan akhir di Universiti.

Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau untuk berkempen di Permatang Pauh, Nurul Izzah telah gagal dalam 4 mata pelajaran semasa peperiksaan tersebut.

Untuk lulus dalam 4 mata pelajaran ini, Nurul Izzah telah bertemu dengan profesor tersebut dan berunding cara bagaimana untuk beliau memperolehi keputusan cemerlang.

Setelah melakukan rundingan dengan mengatakan bahawa bapa beliau ketika itu sedang mengalami masalah di penjara dan dikatakan dicucuk dengan racun arsenik dan sebagainya maka profesor tersebut telah mengambil kesempatan dengan apa yang dihajati oleh Nurul Izzah iaitu kelulusan bagi 4 mata pelajaran tersebut.

Profesor yang Sangkakala kenali ini biarlah Sangkakala sebut dengan panggilan H sahaja bertanya kepada Nurul Izzah apa habuan yang beliau akan perolehi sekiranya beliau memberikan kelulusan kepada Nurul Izzah dan Nurul Izzah memberikan kata kepada profesor H bahawa beliau sanggup berbuat apa sahaja demi untuk mendapatkan kelulusan tersebut.

Seperti orang mengantuk disorongkan bantal, profesor H mula memainkan peranan beliau sebagai seorang lelaki dengan menggoda Nurul Izzah untuk mendapatkan respon sama ada beliau berjaya atau tidak menggoda anak perempuan pertama Bekas Timbalan Perdana Menteri ini.

Satu perkara yang tidak disangka sangka telah berlaku apabila Nurul Izzah memberikan tindakbalas yang agak memberangsangkan dimana apa bila profesor H mengajak beliau untuk melakukan aksi ringan ringan di belakang pintu pejabat profesor H dengan tujuan supaya tidak dilihat oleh orang luar bilik pejabat kerana ada cermin pandang terus di hadapan meja profesor H dipersetujui oleh Nurul Izzah.

Dan disitu bermulalah ringan ringan iaitu ciuman dari mulut ke mulut oleh mereka berdua dan profesor H telah bertindak meminta Nurul Izzah mengulum kemaluan beliau dan ini juga dipersetujui oleh Nurul Izzah.

Dan di situ juga bermulanya episod kuluman kemaluan profesor H oleh Nurul Izzah.

Setelah profesor H mencapai kepuasan maka kedua dua mereka telah kembali duduk di kerusi dimeja profesor H dan mereka bercerita tentang kehebatan masing masing dimana profesor H mengatakan bahawa Nurul Izzah pandai melakukan aksi dan beliau benar benar mencapai kepuasan.

Di akhir pertemuan pertama ini, Profesor H telah memberikan wang kepada Nurul Izzah untuk dibuat belanja dan beliau berjanji akan memberikan kelulusan kepada Nurul Izzah.

Kisah keterlanjuran ini sebenarnya tidak habis disitu sahaja, ianya berlarutan sebanyak 3 kali lagi di lokasi yang sama tapi pada masa dan hari  yang berlainan.

Dan pada 3 kali yang berikutnya, bukan sahaja aksi ringan ringan telah dilakukan tetapi aksi yang lebih panas juga telah terjadi dan ianya melibatkan hubungan badan diantara Nurul Izzah dengan profesor H.

Menurut kata profesor H, Nurul Izzah mempunyai nafsu yang agak kuat dimana beliau pernah meminta supaya profesor H memakan makanan kesihatan demi untuk memantapkan kekuatan kelelakian beliau.

Profesor H juga mengatakan kepada Sangkakala bahawa ini ada kemungkinan dengan Gen dalam diri Nurul Izzah yang membuatkan beliau agak kuat dalam melakukan hubungan badan dan mempunyai nafsu yang boleh dikatakan kuat juga.

Itu semua telah diceritakan sendiri oleh profesor berkenaan dimana Sangkakala sendiri pada asalnya tidak mempercayai ianya adalah benar tetapi apabila ditunjukkan video tersebut maka Sangkakala mula berasa yakin dengan apa yang diperkatakan oleh profesor H.

Sangkakala berani melafazkan sumpah Wallahi..Wabillahi..Watallahi dengan nama Allah bersumpah bahawa profesor H telah datang berjumpa dengan Sangkakala sebanyak 5 kali dan pada akhir sekali pertemuan kami pada hari himpunan jutaan belia di putrajaya pada tahun 2012

Selama ini Sangkakala tidak mengeluarkan video tersebut kerana tidak sanggup untuk mengaibkan mana mana pihak tetapi atas dasar untuk memberitahu kebenaran tentang perilaku Anwar serta keluarga beliau maka Sangkakala mengambil keputusan untuk mengeluarkan kronologi kejadian ini bermula dimana Sangkakala lihat keluarga yang mempunyai moral sebegini tidak sepatutnya dijadikan pemimpin bagi sebuah negara yang aman dan sentosa serta makmur seperti Malaysia.

Sangkakala juga pernah mengeluarkan sebuah artikel yang bertajuk "NURUL IZZAH BUAT APA DALAM BILIK PENSYARAH" tetapi masih belum lagi sanggup untuk mengeluarkan video tersebut.

Namun kini Sangkakala rasa sudah sampai masanya untuk seluruh rakyat Malaysia mengetahui akan kebenaran siapa sebenarnya keluarga kepada Anwar Ibrahim dan bagaimana pula perangai keluarga ini yang sentiasa dirundung dengan masalah kejatuhan moral.



Share this article :
 

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 25, 2013 at 12:14 AM

sukanya memfitnah!!!!

Anonymous
May 25, 2013 at 12:19 AM

orang munafik dan bodoh je akan percaya semua ni..kalau betul video tu ada dan wujud, dh lama tersebar...'tidak sanggup untuk mengaibkan mana mana pihak' konon,,..tu tandanya korang xde bukti..then nk fitnah seranah org sesuka hati..

Tinggi-tinggi si matahari,
Anak kerbau mati tertambat,
Hari ini orang sudah mengerti,
cepat2 la ye bawak bertaubat.

Anonymous
May 25, 2013 at 12:21 AM

bila x senang tgk kebahagiaan org len, cmtu la...fitnah,fitnah , fitnah,...tu je yg dia thu...x igt akhirat agaknyerr....ingt org percaya ke fitnah bodoh cmni.

Anonymous
May 29, 2013 at 10:57 PM

Lihat sini apa yg Anwar Ibrahim dah buat
Jual Kalimah Allah, kawan dengan orang yg mempersendakan Nabi saw, libralisme agama, hapuskan DEB, jadi kuda tumggangan ILUMINATi, dia sokong Ambiga yg mahu LGBT, mahu hilangkan KETUANAN MELAYU, mahu jadikan MALAYSIA mcmSINGAPURA, MENJERUT LEHEN PAS n ahli FANATIKNYA,banyak lagi

memek nurul izah
February 18, 2014 at 10:09 PM

tak fitnah lah mall=ah aku sering ngentot sama urul izah waktu bsekolah dulu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger