SAIZ PERUT TIDAK BUNCIT BUKAN DIRINYA - ANWAR IBRAHIM



Walaupun enggan membuat sidang media bagi menafikan sekeras-kerasnya ‘pelakon’ dalam video terbaru PART 1 itu bukan dirinya, Anwar Ibrahim ketika diasak wartawan menegaskan itu bukan dirinya berdasarkan saiz perut yang tidak buncit.

Nampak sangat Anwar Ibrahim melihat saiz perut pelakon itu terlebih dahulu sebelum berani membuat sebarang kenyataan biarpun gambar yang diambil daripada sedutan video itu telah 24 jam berada dalam alam maya.

“Dulu perut buncit, tapi sekarang tak (dalam gambar kontroversi terbaru). Pihak lawan asyik guna isu ini untuk jatuhkan saya," katanya.


Anwar juga menyatakan UMNO dan BN tidak serik-serik mempergunakan cara lama (video dan gambar porno) untuk memburukkan peribadinya di mata masyarakat berikutan penyebaran gambar kontroversi terbaru yang dikatakan mirip wajahnya.

Sementara itu, Anwar Ibrahim memohon rakyat dan penyokongnya supaya mengadakan solat hajat untuk membebaskan dirinya daripada kejadian yang memalukan itu.

Persoalan sekarang, apakah rakyat Malaysia akan mengadakan solat hajat untuk dirinya jika pelakon itu benar-benar dirinya?
Share this article :
 

+ comments + 5 comments

Anonymous
March 18, 2013 at 10:12 AM

naik mual lah cerita porno ni......tak ada cerita lain ke yang lebih komersil..seks..seks..seks..seks.....kalau dibangkitkan makin orang meluat dan tak akan percaya.....buat lah berjuta2 kali tetap mcm itu....orang sokong Anwar tetap dan semakin bertambah lagi jadi sesiapa buat kerja ini tolong hentikan....tak membantu UMNO/BN untuk menang pon.....buktinya cerita seks ini dari tahun 1997 sampai sekarang 2013 bermakna dah hampir 12 tahun diulang tayang cerita ini...kesannya lain kepada UMNO/BN.....jadi orang yang menyiarkan cerita seks ini sebenarnya nak bantu BN menang tapi sebenarnya nak melingkupkan BN....saya rasa dah tak usah lah main cerita seks ini lah...menjijikkan tau....

Anonymous
March 18, 2013 at 10:43 AM

Awat bodoh sangat. Ni tak ada kena mengena dengan Politic secara am nya. Its all about money. Siapa yg dapat tangkap dia tengah in action, boleh buat duit berjuta2. Anyone around him. Bapak kepada Saiful dah kaut untung dah. BN boleh menang easy tanpa guna video ini.

Anonymous
March 18, 2013 at 11:07 AM

Aq xmau berpiiemmkan sekor makhlok yg suke mgamalkn tabiat yg di laknati Allah.....Aq xmau krn dia kite di negara ini menerima laknat Allah S.W.T...kalo di katakan itu fitnah...tapi bgmana dlm kes liwat 2 ada 'airmani ' ANUwar dlm dubur Saiful??????

Anonymous
March 18, 2013 at 12:18 PM

Boleh ke orang ini nak jadi PEMIMPIN NO1: MALAYSIA?????? KALAU SEKALI BERLAKU MUNGKIN AGAK SUSAH NAK PERCAYA,TETAPI PERBUATAN ANWAR INI MACAM ADA EPISOD DRAMA, YANG MEMPUNYAI EP:1,2,3,4,5,6DAN SATERUNYAN.
ADEGANYA adalah ditempat yg berlainan dan HERO ADALAH ·····SIAPA LAGI.
HEROIN ATAU PARTNERNYA BERTUKAR2, MACAM 2, KITA TANYA DAN BERFIKIR SAJENAK??????
BOLEH KE KITA SOKONG ORANG YANG BERKELAKUAN BEGINI DIJADIKAN KETUA????
KALAU KITA PILIH DIA BERMAKNA KITA PUN SERUPA DIALAH, SENANG CAKAP.

March 18, 2013 at 12:55 PM

Tupai yg galak melompat di atas, Insya Allah akan menyembah bumi jugak satu hari nanti. percepatkanlah Ya Allah..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger