NAIB PRESIDEN PKR, N. SURENDRAN PERTAHANKAN ANWAR IBRAHIM DAKWA ITU FITNAH TERBARU UMNO



Seperti mengikut skrip untuk menjaga hati Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim dalam disenaraikan menjadi calon dalam PRU-13, Naib Presiden PKR N. Surendran menegaskan penayangan gambar-gambar terbaru seorang lelaki yang mirip ketua mereka, Anwar Ibrahim dianggap satu lagi siri fitnah dengan niat jahat yang cuba dipalitkan ke atas ketua pembangkang itu.

Lebih mengujakan Naib Presiden PKR itu, pendedahan gambar aksi songsang itu akan menjadi "bahan ketawa" umum dan bukan menggemparkan rakyat Malaysia seperti yang dikehendaki pemilik blog http://rajagoyang360.blogspot.comyang mula menayangkan beberapa keping gambar aksi-aksi ‘panas’ lelaki mirip Anwar Ibrahim bersama seorang lagi jantan.

"Ini memang sekali lagi angkara jahat yang ditaja oleh Umno sendiri dan kita tak perlu melihat pun gambar-gambar lucah dan fitnah ini," katanya N. Surendran.


Blog tersebut telah mendedahkan 13 keping gambar memaparkan 'aksi mesra' seorang lelaki mirip Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki.

Dalam nada bongkak, Naib Presiden PKR itu mengatakan beliau tidak berminat untuk melihat gambar dan video lucah ini, saya kira rakyat pun tidak berminat...

Jika N. Surendran mengatakan pendedahan itu akan menjadi bahan ketawa umum dan rakyat tidak berminat ternyata dakwaan itu salah dan meleset.

Bagi kami rakyat Malaysia yang beragama Islam perbuatan terkutuk itu adalah salah dan berdosa. Ini sekaligus mencerminkan akhlak sebenar seseorang itu dan kami tidak mahu pemimpin itu menjadi Perdana Menteri mahupun pemimpin.
Share this article :
 

+ comments + 4 comments

Anonymous
March 17, 2013 at 1:50 PM

SAMAN BABI NI..DIA FITNAH UMNO..APE BUKTI UMNO YG BUAT?AKU TGK MUKA BABI NI RASA MCM NK TERAJANG JE..LATHEEFA BANGLA PUN SAMA

Anonymous
March 17, 2013 at 2:17 PM

DEPA NAK KATA APA LAGI. DAH TERANG LAGI BERSULUH. KONA SAJALAH SELAGI BOLEH KONA. DAH JENIS MUKA TAK TAHU MALU. BUKAN MEREKA TAK TAHU. TAPI SAJA NAK MEROSAKKAN MALAYSIA. TAK CAYA TANYA KARPAL SINGH.

Anonymous
March 17, 2013 at 3:27 PM

asal kuar jer gambar n cite al juburi semua nya direka oleh umno,mengapa puak bodoh yg tak reti diajar tak reka cite pasal najib ke sapa2 pemimpin umno,wat laa cite sebijik cam nie baru orng tahu sapa wat cite sapa,kalu najib kne tuduh siap berarak n demontrasi,kalu kne pemimpin bodoh dajal dia terus dibela habis habisan,mampus dgn neraka laa kau puak2 pembangkang sial.

Anonymous
March 17, 2013 at 3:31 PM

orang Islam tak nak PM mereka yang homoseks...ingat bala Allah???

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger