GAMBAR INI MENCERITAKAN 1001 MACAM CERITA




Apakah persamaan PAS dan Anwar?
Share this article :
 

+ comments + 35 comments

Anonymous
December 28, 2012 at 10:08 PM

anuar dan pas = kaki kongkek

Anonymous
December 28, 2012 at 10:14 PM

kaki kongkek sial haramjadah yg direjam oleh Allah SWT dan dibakar kerongkong mereka oleh SakaratulMaut....Amin3x Ya Rabbul Alamin...Kun Faya Kun.

Anonymous
January 1, 2013 at 2:45 PM

astarghfirullah... x baik ckp mcm 2.. bkn akhlak Islam mcm 2.. sepatutnya kita mnta Allah bg hidayah bg mereka.. siapa kita nak melaknat mereka?

Anonymous
January 1, 2013 at 9:35 PM

auta sogok jurusolek menyolek muka.fitnah dosa besar

Anonymous
January 2, 2013 at 11:23 PM

Ya Allah musnahkanlah pefitnah ini dengan segera.

Anonymous
January 2, 2013 at 11:33 PM

Wira Kenyalang, saya fikir kamu penggemar gambar bogel dan menyimpan banyak gambar perempaun bogel!

February 3, 2013 at 6:37 PM

atau pun korang yg bakal berada di situ.Cuba tunjuk kn Nas dn dalil yg korang bkn penghuni neraka.

February 4, 2013 at 8:40 PM

sapa yang amik gamba tu? dia la yang letak bendera tu kat situ kan?..terang2 Konspirasi....waduh10x

Anonymous
February 13, 2013 at 3:47 PM

camtok cara org swk berfikir? adoh..berik malu jak

Anonymous
February 14, 2013 at 2:38 PM

dah hilang isu, mula main gambar lucah... kalaulah nak pertahankan parti politik pun, tidak perlu siarkan gambar seperti ini. anda kata pembangkang seperti ini, bukankah pemimpin parti yang anda pertahankan pun terpalit dengan isu seperti ini juga?

February 26, 2013 at 10:51 PM

Nice long wallet sales for sarawak friends:

Please click links below:

http://www.lelong.com.my/lovelyteddy-bear-high-quality-long-wallet-free-shipping-jeffsales-124651600-2013-03-Sale-P.htm

http://list.lelong.com.my/Auc/List/List.asp?DA=A&TheKeyword=jeffsales&x=0&y=0&CategoryID=&PriceLBound=&PriceUBound=

Anonymous
February 27, 2013 at 10:51 PM

Jgn nak tunjuk baik la Setan!!

Ntah2 ko tu kaki langgan Pelacur ataupon kaki mantat bini orang mcm Puak Kultis PAS!!

Anonymous
February 27, 2013 at 10:55 PM

Jenis bahlol mcm ko mmg mcm tu ko jer yg betol walaupon nyata kesalahan ko!!

Anonymous
February 27, 2013 at 10:57 PM

Menegakkan maksiat nak pakai Nas dan Dalil segala!!

Mcm Sial!!

Anonymous
February 27, 2013 at 11:00 PM

Kan lebih baik ko doakan kemusnahan yg buat maksiat!!

Ataupon ko ni Puak Kultus PAS yg TONGGONG!!

Anonymous
February 27, 2013 at 11:06 PM

Ko mmg TONGGONG TAHAP KRONIK!!

Kalau Puak lain tu satu hal lah tapi kalau kebanyakkan yang terpalit maksat dan fitnah menfitnah yang di lakukan oleh orang2 yg bergelar ulamak dan dari Parti yg betraskan Agama Islam kan itu jenis bangsat sebangsat2 nya??

Anonymous
March 15, 2013 at 8:21 PM

mmg xmustahil sbb manusia ada mcm2 perangai..jgn ingat pas yg sering melaungkn pendirian utk menegakkan islam tidak melakukan kesalahan..org2 pas pn mkn nasi..yg bkn pas pn mkn nasi..org2 pas bkn makhluk luar biasa..tidak dpt lari dr melakukan kesalahan..jd jgn asyik sibuk melihat kesalahan org lain..lihatlah diri sendiri..percakapan tidak melambangkan amalan..siang malam dok sibuk nk tegakkan islam walhal jumpe2 mmbr2 kutuk, mengumpat bagai..abis semua dosa2 besar korg buat..lihatlah cermin..

Anonymous
March 17, 2013 at 11:52 AM

hoi proffads...semua bagi ko konspirasi..inilah yg diajar oleh tok guru bontot ko..kan...bodoh nak mampus

Anonymous
March 17, 2013 at 8:18 PM

gadoh kat alam maya? korang ni brp umur nk gado sesama islam? melayu tidak semestinya islam

March 17, 2013 at 9:13 PM

Tak payah gado2...ambil jalan tengah, kita serah pada tuhan,,,biar tuhan yang mghukum siapa yang berbuat maksiat,,,ha tu le yg best.

Anonymous
March 18, 2013 at 8:33 AM

yang jurugambar memenag KONGKEK.

Anonymous
March 20, 2013 at 11:12 AM

kan dlm al-quran Allah dh bagitaw, tiap2 kjhtn yg dilakukn oleh tiap2 jiwa, tertanggunglh kjhtn itu ketas jiwa itu sendiri.. takkn bila wat silap, parti plak yg kena hentam.. kn tk best mcm tu.. aku bkn nk back up sesaper pun.. tp dlm Surah Al An'Aam Allah berfirman, Sekiranya kamu mengikuti kbnykan manusia dimuka bumi, nescaya kamu akan sesat.. jd aku yg tk taw menau psl hal ni ambik jln tngh, serahkn pd Allah SWT jer la..

April 8, 2013 at 11:59 PM

yang bangang bin bahlol je percaya

Anonymous
April 13, 2013 at 10:24 PM

Ini bendera Jepon yg telah ditukar warna

April 16, 2013 at 10:29 AM

Salam semua... sila layari www.spfxmasks.com
.
.Anda semua bleh order online 'topeng silikon' dgn rupa yg anda sukai... bleh buat muka bos anda pastu rompak kedai emas.. Hehe nanti polis tangkap bos anda le..

Byk lg teknik superimpose bleh bt.. Ada modal byk bleh guna cgi graphic... blue screen.. green screen dll...

Agak2 nape video ahli politik kita ni semua low quality atau kabur skit.. cuba fikir kenapa??

Saranan sy kita semua jgn la dok berkelahi psl video yg tak pasti kesahihannya kemudian disebarkan tak kira la video ahli politik PR ka atau BN krn kita mungkin turut bersubahat menfitnah jika benda tu tak benar.. Anda semua tahu kan hukum org yg menabur fitnah

Biarla pd ahli politik main pulastaik mereka. Nanti 5 Mei undi la parti pilihan masing2.

Wallahualam.

Anonymous
April 21, 2013 at 12:50 AM

PAS Oh My God!....

Anonymous
April 21, 2013 at 2:24 PM

Asal umno ajer..FITNAH, budaya politik paling teruk ..hina pernah wujud dalam dunia Melayu..Islam. Tak habis2 edit..edit..hanya org paling bodoh ajer percaya ni semua. Kalau tak edit suruh ada pemuda..puteri umno buat sex letak bendera pas..bangang punya umno

Anonymous
April 23, 2013 at 5:18 PM

Cakap orang Islam kuat iman tetapi perlakuan macam binatang sial

Anonymous
April 25, 2013 at 11:07 AM

gambar ni dianiaya..pompuan ni mugkin penyokong pas yg diskodeng yg nak pakai baju..betape besar dosa korang yg memfitnah..cube gmbr anda diskodeng dan dipost ke internet dan dijdkn bahan..ape perasaan anda..

Anonymous
April 26, 2013 at 9:50 AM

tak der org yg sedangkal itu,letak bendera parti dlm rumah.... pastu suruh org ambik gambar dia bogel dgn bndera kt blkng dia.....mmg kelakar tahap gaban gambar ni... cam ada motif trsirat brdasarkan apa yg trsurat. kerja buat org yg bodoh lg hina. sekian dimaklumkn...

Anonymous
May 1, 2013 at 8:12 PM

kata dulang paku serpih ,mengata orang dia yang lebih...pemimpin bn kaya raya...melayu paling ramai miskin papa... kenapa!!! dimana silap nya...tengoklah kampung2 melayu sungguh menyayat hati... sungguh kasihan aku melihat orang2 melayu...kenapa tebal sangat kepercayaan terhadap bn. persoalannya adakah melayu tak pandai berfikir...sudah cukup 55 tahun sebagai kajian terhadap kerajaan bn.

aku rasa setakat ini hidupku semakin sempit walaupun gajiku besar. sekarang kita bagi peluang kepada kerajaan yang baru.bagi masa 5 tahun. kita tengok apa yang mereka boleh buat...kalau bagus ada perubahan ...kita bagi 5 tahun lagi...kalau lagi bagus kita bagi lagi 5 tahun lagi... itupun melayu tak pandai fikirkah...

sayang melayu...cuma mengajak melayu berfikir...

May 1, 2013 at 8:16 PM

mana kau tahu dia orang islam, jangan2 kau pun sama dalam gambar tu??? sebab kau tahu pompuan dalam gambar tu orang islam... fikir2 sebelum beri komen.

Anonymous
May 3, 2013 at 1:36 AM

jangan tertipu dengan Pakatan. Sama saja. Diaorang bukan malaikat dapat kawal nafsu berdepan kekayaan. Sekali pegang duit lagi teruk ada la.


Kekal dengan barisan nasional. Hapus kan peluang diaorang untuk membinasakan negara.

Anonymous
May 23, 2013 at 5:14 PM

orang melayu malaysia memang confirm islam,bukan lahir jadi ahli umno atau pas!!lahir2 diazankan tros jadi islam,ade ke melayu malaysia yang lahir kat malaysia ni bukan islam?tapi kalau murtad time dah besar tu kira lainla,tu pun sebenarnya xbole sebab murtad hukumnya korang pun tau..xkira gambar trok cemne pun kalu si dalam gambar tu islam..maka tetap islam si polan itu,dan si penghebah gambar ini pun masih islam, macam2 mana pusing pun kita masih islam...pelikkan

Anonymous
May 28, 2013 at 2:33 PM

la ni senag umno kuat fitnah pas btul

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger