Friday, December 28, 2012




Apakah persamaan PAS dan Anwar?
Categories: ,

35 comments:

  1. anuar dan pas = kaki kongkek

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaki kongkek sial haramjadah yg direjam oleh Allah SWT dan dibakar kerongkong mereka oleh SakaratulMaut....Amin3x Ya Rabbul Alamin...Kun Faya Kun.

      Delete
    2. atau pun korang yg bakal berada di situ.Cuba tunjuk kn Nas dn dalil yg korang bkn penghuni neraka.

      Delete
    3. Menegakkan maksiat nak pakai Nas dan Dalil segala!!

      Mcm Sial!!

      Delete
    4. Asal umno ajer..FITNAH, budaya politik paling teruk ..hina pernah wujud dalam dunia Melayu..Islam. Tak habis2 edit..edit..hanya org paling bodoh ajer percaya ni semua. Kalau tak edit suruh ada pemuda..puteri umno buat sex letak bendera pas..bangang punya umno

      Delete
  2. astarghfirullah... x baik ckp mcm 2.. bkn akhlak Islam mcm 2.. sepatutnya kita mnta Allah bg hidayah bg mereka.. siapa kita nak melaknat mereka?

    ReplyDelete
  3. auta sogok jurusolek menyolek muka.fitnah dosa besar

    ReplyDelete
  4. Ya Allah musnahkanlah pefitnah ini dengan segera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan lebih baik ko doakan kemusnahan yg buat maksiat!!

      Ataupon ko ni Puak Kultus PAS yg TONGGONG!!

      Delete
  5. Wira Kenyalang, saya fikir kamu penggemar gambar bogel dan menyimpan banyak gambar perempaun bogel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn nak tunjuk baik la Setan!!

      Ntah2 ko tu kaki langgan Pelacur ataupon kaki mantat bini orang mcm Puak Kultis PAS!!

      Delete
  6. sapa yang amik gamba tu? dia la yang letak bendera tu kat situ kan?..terang2 Konspirasi....waduh10x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis bahlol mcm ko mmg mcm tu ko jer yg betol walaupon nyata kesalahan ko!!

      Delete
    2. hoi proffads...semua bagi ko konspirasi..inilah yg diajar oleh tok guru bontot ko..kan...bodoh nak mampus

      Delete
  7. camtok cara org swk berfikir? adoh..berik malu jak

    ReplyDelete
  8. dah hilang isu, mula main gambar lucah... kalaulah nak pertahankan parti politik pun, tidak perlu siarkan gambar seperti ini. anda kata pembangkang seperti ini, bukankah pemimpin parti yang anda pertahankan pun terpalit dengan isu seperti ini juga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mmg TONGGONG TAHAP KRONIK!!

      Kalau Puak lain tu satu hal lah tapi kalau kebanyakkan yang terpalit maksat dan fitnah menfitnah yang di lakukan oleh orang2 yg bergelar ulamak dan dari Parti yg betraskan Agama Islam kan itu jenis bangsat sebangsat2 nya??

      Delete
    2. la ni senag umno kuat fitnah pas btul

      Delete
  9. Nice long wallet sales for sarawak friends:

    Please click links below:

    http://www.lelong.com.my/lovelyteddy-bear-high-quality-long-wallet-free-shipping-jeffsales-124651600-2013-03-Sale-P.htm

    http://list.lelong.com.my/Auc/List/List.asp?DA=A&TheKeyword=jeffsales&x=0&y=0&CategoryID=&PriceLBound=&PriceUBound=

    ReplyDelete
  10. mmg xmustahil sbb manusia ada mcm2 perangai..jgn ingat pas yg sering melaungkn pendirian utk menegakkan islam tidak melakukan kesalahan..org2 pas pn mkn nasi..yg bkn pas pn mkn nasi..org2 pas bkn makhluk luar biasa..tidak dpt lari dr melakukan kesalahan..jd jgn asyik sibuk melihat kesalahan org lain..lihatlah diri sendiri..percakapan tidak melambangkan amalan..siang malam dok sibuk nk tegakkan islam walhal jumpe2 mmbr2 kutuk, mengumpat bagai..abis semua dosa2 besar korg buat..lihatlah cermin..

    ReplyDelete
  11. gadoh kat alam maya? korang ni brp umur nk gado sesama islam? melayu tidak semestinya islam

    ReplyDelete
  12. Tak payah gado2...ambil jalan tengah, kita serah pada tuhan,,,biar tuhan yang mghukum siapa yang berbuat maksiat,,,ha tu le yg best.

    ReplyDelete
  13. yang jurugambar memenag KONGKEK.

    ReplyDelete
  14. kan dlm al-quran Allah dh bagitaw, tiap2 kjhtn yg dilakukn oleh tiap2 jiwa, tertanggunglh kjhtn itu ketas jiwa itu sendiri.. takkn bila wat silap, parti plak yg kena hentam.. kn tk best mcm tu.. aku bkn nk back up sesaper pun.. tp dlm Surah Al An'Aam Allah berfirman, Sekiranya kamu mengikuti kbnykan manusia dimuka bumi, nescaya kamu akan sesat.. jd aku yg tk taw menau psl hal ni ambik jln tngh, serahkn pd Allah SWT jer la..

    ReplyDelete
  15. yang bangang bin bahlol je percaya

    ReplyDelete
  16. Ini bendera Jepon yg telah ditukar warna

    ReplyDelete
  17. Salam semua... sila layari www.spfxmasks.com
    .
    .Anda semua bleh order online 'topeng silikon' dgn rupa yg anda sukai... bleh buat muka bos anda pastu rompak kedai emas.. Hehe nanti polis tangkap bos anda le..

    Byk lg teknik superimpose bleh bt.. Ada modal byk bleh guna cgi graphic... blue screen.. green screen dll...

    Agak2 nape video ahli politik kita ni semua low quality atau kabur skit.. cuba fikir kenapa??

    Saranan sy kita semua jgn la dok berkelahi psl video yg tak pasti kesahihannya kemudian disebarkan tak kira la video ahli politik PR ka atau BN krn kita mungkin turut bersubahat menfitnah jika benda tu tak benar.. Anda semua tahu kan hukum org yg menabur fitnah

    Biarla pd ahli politik main pulastaik mereka. Nanti 5 Mei undi la parti pilihan masing2.

    Wallahualam.

    ReplyDelete
  18. PAS Oh My God!....

    ReplyDelete
  19. Cakap orang Islam kuat iman tetapi perlakuan macam binatang sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana kau tahu dia orang islam, jangan2 kau pun sama dalam gambar tu??? sebab kau tahu pompuan dalam gambar tu orang islam... fikir2 sebelum beri komen.

      Delete
  20. gambar ni dianiaya..pompuan ni mugkin penyokong pas yg diskodeng yg nak pakai baju..betape besar dosa korang yg memfitnah..cube gmbr anda diskodeng dan dipost ke internet dan dijdkn bahan..ape perasaan anda..

    ReplyDelete
  21. tak der org yg sedangkal itu,letak bendera parti dlm rumah.... pastu suruh org ambik gambar dia bogel dgn bndera kt blkng dia.....mmg kelakar tahap gaban gambar ni... cam ada motif trsirat brdasarkan apa yg trsurat. kerja buat org yg bodoh lg hina. sekian dimaklumkn...

    ReplyDelete
  22. kata dulang paku serpih ,mengata orang dia yang lebih...pemimpin bn kaya raya...melayu paling ramai miskin papa... kenapa!!! dimana silap nya...tengoklah kampung2 melayu sungguh menyayat hati... sungguh kasihan aku melihat orang2 melayu...kenapa tebal sangat kepercayaan terhadap bn. persoalannya adakah melayu tak pandai berfikir...sudah cukup 55 tahun sebagai kajian terhadap kerajaan bn.

    aku rasa setakat ini hidupku semakin sempit walaupun gajiku besar. sekarang kita bagi peluang kepada kerajaan yang baru.bagi masa 5 tahun. kita tengok apa yang mereka boleh buat...kalau bagus ada perubahan ...kita bagi 5 tahun lagi...kalau lagi bagus kita bagi lagi 5 tahun lagi... itupun melayu tak pandai fikirkah...

    sayang melayu...cuma mengajak melayu berfikir...

    ReplyDelete
  23. jangan tertipu dengan Pakatan. Sama saja. Diaorang bukan malaikat dapat kawal nafsu berdepan kekayaan. Sekali pegang duit lagi teruk ada la.


    Kekal dengan barisan nasional. Hapus kan peluang diaorang untuk membinasakan negara.

    ReplyDelete
  24. orang melayu malaysia memang confirm islam,bukan lahir jadi ahli umno atau pas!!lahir2 diazankan tros jadi islam,ade ke melayu malaysia yang lahir kat malaysia ni bukan islam?tapi kalau murtad time dah besar tu kira lainla,tu pun sebenarnya xbole sebab murtad hukumnya korang pun tau..xkira gambar trok cemne pun kalu si dalam gambar tu islam..maka tetap islam si polan itu,dan si penghebah gambar ini pun masih islam, macam2 mana pusing pun kita masih islam...pelikkan

    ReplyDelete

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!