PELAJAR IPT CABAR NURUL IZZAH BUAT KENYATAAN BERSUMPAH



Sebagai seorang Melayu beragama Islam, Yang Dipertua MPP Universiti Utara Malaysia, Ku Amirul Faiz Ku Seman berasa terpanggil untuk mengulas isu Nurul Izzah yang biadap dalam mengeluarkan kenyataan yang benar-benar mengguris hati umat Islam di seluruh Malaysia.

Secara asasnya tindakan Nurul Izzah dalam mengeluarkan kenyataan People should not be compel to adopt a particular religion and this should also apply to Malays. There is no compulsion in religion seperti yang dilaporkan dalam Malaysiakini pada 3 November 2012.

Jika benar Nurul Izzah menganggap dirinya tidak mengeluarkan kenyataan sedemikian, beliau perlu membuat kenyataan bersumpah. Janganlah membuat lakonan yang pelbagai bagi menyelamatkan diri tetapi dalam masa yang sama berpegang kepada kenyataan bahawa dirinya tidak pernah mengeluarkan kenyataan itu.

Kenyataan bersumpah itu akan menyelesaikan kemelut yang berlaku, sekaligus dapat membuktikan media arus perdana menyiarkan sesuatu berita bersifat bona fide dan bukan fitnah. 
Share this article :
 

+ comments + 5 comments

November 15, 2012 at 12:09 AM

senang je. tp bapaknya pun tak berani buat...

November 15, 2012 at 2:36 AM

Anak bapa....sama saja...

Anonymous
November 15, 2012 at 2:41 AM

family Nurul ni family kurang kasih sayang...bapak kaki BON...mak Pelakon...si pekak badak kaki spin si Nurul pulak benggap byk sgt makan hasil haram AlJuborriii...PKR bakal berkubor PRU 13...wa berani SUNAT lagi skali...

Anonymous
November 15, 2012 at 12:54 PM

betul tu...PKR akan berkubor akibat kesialan aljuburi, Allah SWT tidak akan memberi rahmat dan berkat kepada pemimpin munafik mcm aljuburi.

Anonymous
November 18, 2012 at 8:36 PM

Ulama PAS kata perkara kecil saja ucapan "Nu anak An" tu. .nak type nama dia pun aku tak sanggup. .Balasan ALLAH SWT saja ke atas mereka nii

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger