PAS: MALAYSIA AKAN MUSNAH JIKA BN TERUS MEMERINTAH MALAYSIA



PAS mendakwa Malaysia akan hancur jika BN terus memerintah Malaysia, demikian menurut AJK PAS Pusat, Dr. Dzulkefly Ahmad ketika membahaskan usul politik.

"Mengurus tadbir khazanah kekayaan negara ini, yang andai kata kita tidak sama-sama mengambil kuasa itu, akan hancurlah negara ini kerana tadbir urus yang cukup curang, culas, khianat kepada ALLAH dan rakyat yang mengangkat mereka sebagai penguasa," kata Dr. Dzulkefly.

"Yang pertama UMNO bercakap tentang orang Melayu, esok 27 hari bulan dia akan menjerit di PWTC (Pusat Dagangan Dunia Putra), siang hidup Melayu, malam jual tanah Melayu.

Apakah ketika ini dalam Muktamar PAS Ke-58, PAS tidak terpekik terlolong dalam menyentuh hal orang Melayu? Malah, arahan supaya ahli-ahli PAS mengundi DAP dan PKR serta mendoakan perkara yang tidak baik kepada pemimpin UMNO yang terdiri daripada Melayu juga dikatakan sangat tidak beretika dan tidak bermoral.

Jika benar Malaysia akan hancur, apakah dalam tempoh 55 tahun merdeka, Malaysia masih berada ditakuk yang lama? Sehingga kini, Malaysia bukan sahaja diiktiraf sebagai negara Islam oleh negara-negara membangun bahkan dijadikan model negara contoh oleh negara-negara maju.

Inilah dia pemimpin PAS yang bercakap tanpa melihat fakta dan semata-mata dengan nafsu politik. Jika benar PAS boleh memperjuangkan ekonomi Malaysia, kenapa Kelantan masih berada kedudukan terbawah dari segi ekonomi dan ramai di kalangan rakyatnya yang bekerja di luar Kelantan?
Share this article :
 

+ comments + 8 comments

November 18, 2012 at 6:54 PM

Taraf Profesor tapi ucapan macam orang tidak berakal, hancur Malaysia ke hancur PAS? PAS teringin sangat nak memerintah tapi rakyat belum lagi yakin untuk memberi amanah itu kepada mereka, sepatutnya salahkanlah rakyat bukan UMNO, UMNO dipilih oleh rakyat selama 55 tahun sebab rakyat yakin hanya UMNO yang dapat membangunkan negara ini, PAS sudah diberi peluang cubaan untuk memerintah Kelantan dan Kedah, tengok Kelantan apa jadi, negeri Kaya dengan Hasil Hutan dan Subur lagi luas tapi tadbir urus tidak bagus ianya masih lagi termiskin dalam Malaysia, rakyat Kelantan berbondong cari kerja kat luar Kelantan.

Anonymous
November 18, 2012 at 6:59 PM

CUBA TENUNG BETUL2 WAJAH DR.ZULKEFLY......WAJAH INILAH YANG AKAN MEMUSNAHKAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.DULU KINI DAN SELAMANYA UMNO DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. PAS HAS DONE NOTHING SINCE INDEPENDENCE....MASAALAH AIR PUN TAK DAPAT DIATASI DI NEGERI SERAMBI MEKAH.....SEBAB ITULAH ALLAH TAK MERESTUI MEREKA.

Anonymous
November 18, 2012 at 7:02 PM

MULUT MACAM JUBUR!!! CAKAP TAK PAKAI AKAL!!!

Anonymous
November 18, 2012 at 7:43 PM

Hahaha...bro, biasa ar..
Mulut kalo hari2 dok blowjob kote bengkok annnuwar gaytua, mahu terbelit2 lidah bila bukak mulut...
Bukak jer mulut, ayat bodo bahalol kuar..
Bukak jer mulut asik ayat takebeer kuar..
Bukak jer mulut dok stim nk puja annniwar gaytua...
Hahahaha...malang ar parti ajaran sesat ada penganut mcm nie...
Hajajahaha

November 18, 2012 at 8:40 PM

dr ni bodoh ke hape? camane boleh dpt level dr tp pemikiran amat sempit dan tersumbat. umno jd parti utama memerintah malaysia bukan baru semalam. diulangi, bukan baru semalam. sudah lebih 50 tahun you!!! kalau nk musnah, tahun 58 lg dh musnah. wahai dr, cuba buat perbandingan tahun 57 hingga 2012 sekarang, ada yg berubah tak? dr masih mandi perigi dan berak keliling pokok kelapa kah? camanelah ayat2 khufur nikmat ni masih boleh berpacul dari mulut seorg yg bertaraf dr. dr ayam barangkali...

Anonymous
November 18, 2012 at 9:12 PM

setahu aku mangkok pas ni duduk kat selangor...depan hidung dia satu demi satu institusi pendidikan melayu di ganggu dan ditutup..Tanah YBK di rampas dan hampir diberi pada eli kangkang untuk buat pusat kebudayaan cina..Uitm di serendah diusir..Aset2 PKNS nak di jual dll.

SAPA YG.SEBENARNYA PEROSAK BANGSA DAN PETUALANG AGAMA NIH?

gen2felda

November 18, 2012 at 10:52 PM

Inilah pemimpin PAS.... jika benar UMNO dan BN teruk dan tidak pandai mentadbir sudah lama Malaysia ini seperti negara-negara di Afrika Selatan yang rakyat kebuluran.

Tetapi, lihat hasil pemerintahan UMNO dan BN hingga kini menjadikan Malaysia sebuah negara membangun yang kini bercita-cita menjadi negara maju pada tahun 2020.

Malah, Malaysia kini menjadi negara contoh bagi negara-negara membangun dan negara-negara Islam di Timur Tengah hasil daripada kebijaksanaan pemimpin UMNO dan BN sejak 55 tahun dahulu.

Anonymous
November 19, 2012 at 2:18 PM

Muka dr. ni muka langsung tak ada nur, layu,kering,serabut. Entah2 muka dia ini antara salah seorang dari muka yg di-laknat oleh Allah SWT.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger