PUTERA HARRY SAMA TABIATNYA SEPERTI PEMIMPIN PKR



Dunia digemparkan oleh tahap kebodohan keluarga diraja Britain apabila cucu kepada Ratu Elizabeth telah berbogel bersama seorang wanita di sebuah kediaman di Amerika Syarikat.

Muat naik gambar Putera Harry, pewaris takhta England itu di internet telah memalukan Ratu Elizabeth dan seluruh kerabat Di Raja Britain.

Di Malaysia apa kurangnya kerana sudah berlambak gambar pemimpin yang telanjang dan berbogel bersama wanita yang dipercayai pelacur China. Namun, pemimpin yang disyaki itu sehingga kini masih belum didakwa dan tidak pernah malu. Malah, tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa seolah-olah tidak pernah berlaku ke atas dirinya.


Biarpun dengan jelas wajahnya menyerupai pemimpin utama Pakatan Pembangkang itu, namun isterinya yang selama ini kenal segala bentuk tubuh badan suaminya itu telah menafikan gambar itu. Begitu juga anaknya yang selama ini bersifat alim seperti emaknya yang memakai tudung tetapi berbohong.

Sehingga kini, bukti jam tangan Omega yang didakwa Wan Azizah dan Nurul Izzah ada pada mereka tidak juga muncul dikhalayak ramai. 
Share this article :
 

+ comments + 8 comments

Anonymous
September 13, 2012 at 3:46 PM

memangpun itu bukan anwar...

WIRA KENYALANG ASUK TAIB
September 21, 2012 at 1:43 AM

YA,,SAYA SETUJU.SAPA YANG NAK NGAKU KALAU BUKAN KITA KAN?? BANGANG LAH LU WIRA KENYALANG. NI CAKAP WIRA KENYALANG, TAPI LEBIH SIBUK DENGAN HAL LAIN. CERITA TAIB MAHMUD SEBAGAI ORANG TERKAYA DI MALAYSIA, APA PULA KOMEN KAMU??BERAPA TAIB BAGI KAT KAMU UNTUK BLOG KAMU NI???

September 21, 2012 at 6:27 AM

WKAT: Satu sen orang tak bagi aku untuk buat blog ini.. aku buat blog ni pasal aku tidak mahu anak dan cucu cicit serta rakyat di luar sana sokong pembangkang yag banyak buat kekacauan dan pecah belahkan kaum seperti yang selalu dibuat pembangkang dalam pilihan raya.

Pasal Ketua Menteri ko jangan masuk campur. Selama Pehin Sri memerintah Sarawak, kami hidup dengan aman dan tenteram. Walaupun dia kaya itu hak dia. Kami di Sarawak hidup dalam pelbagai kaum dan Islam dan Melayu adalah minoriti. Berbeza di Semenanjung Islam dan Melayu adalah majoriti. Bijaklah sikit WKAT, bangang!

Anonymous
September 21, 2012 at 11:02 AM

Hidup Wira Kenyalang! Iboh gago ngan puak2 penggadai negara tuk...nang paloi miak2 PR tuk...

Anonymous
September 27, 2012 at 6:15 AM

Terang2 muka anwar,kalu bukan anwar aku cabar korang cari pelakunya sampai dapat.bawa dia k tatapan umum tunjuk kt seluruh rakyat malaysia bahawa anwar tak bersalah,ada berani???? Tak fahamlah aku apa yg dibacking sangat si anuar tu bdk2 PR ni.. berapa kali pulak si anuar tu cocok punggung korang smpai mati idup semulapun anwar penjobornipu tu juga korang puja.. hidup wira kenyalang!!!

Anonymous
September 27, 2012 at 6:41 AM

Hidup wira kenyalang!!agaknya org pr ni tak tau sapa yg terkaya d malaysialh.. lain kali cari maklumat betul2 kalu nak bdebat jgn dok dengar mulut pnipu besar anuar sebab tu lh korang buta ilmu.kalu taib terkaya d malaysia si anwar tu apalah?orang kenamaan malaysia pertama geng ngan yahudi!!!apa lah pula komen ko setan??ingat,jangan jual maruah bangsa dan agama!! Agaknya ko tak tengok anuar tak angkat tangan kanan masa semua orang lafaz ikrar rukun negara semasa smbutan hari kmerdekaan tempoh hari d selangor,dahlah takjemput sultan selangor yg selaku ketua agama islam negeri,sah2 lh tu masuk kaum yahudi.. haa.. yg ni bukan fitnah koh...

Anonymous
September 28, 2012 at 3:10 AM

Haha.. rasa nak baling telur kt muka uhang2 pr..

Anonymous
October 6, 2012 at 10:24 PM

sama ada kita sokong BN @ PR. Itu adalah hak individu masing-masing. Tak payah lah kita berbalah sesama sendiri. Membuat tuduhan terhadap WK, Anwar @ Taib hanya Tuhan sahaja yang tahu benar @ tidak. Penyokong BN @ PR kita semua sama shaja. Sama manusia yang tidak lari dari kesilapan. Maka, tak eloklah menuduh orang tu kena suap, orang setan, bangang, bodoh dsb nya. Adakah kita cukup sempurna?? Ingatlah selagi seseorang itu bergelar ahli politik ( sama ada ahli BN @ PR), mereka semua sama saja. Tidak ada sorangpun ahli politik yang betul-betul warak dan memperjuangkan nasib rakyat sepenuhnya. Komenlah secara sihat. Kerana mulut badan binasa, kerana mencarut kita berdosa.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger