ABBY ABADI TERKILAN SYARIKAT BUTIK TUDUNG AL-HUMAIRA CONTEMPORARY BATALKAN KONTRAKNYA



Seperti kelaziman pemimpin Pakatan Pembangkang yang berusaha meraih simpati khususnya menjelang PRU-13, aktres PAS seumur hidup Arbaiyah Abdul Manan atau Abby Abadi juga menggunakan pendekatan yang sama apabila tindakan Al-Humaira Contemporary (AHC) menamatkan kontraknya sebagai duta tudung dianggap sebagai tidak munasabah.

Tohmahan yang dilemparkan Abby Abadi dan penyokong PAS dan Pakatan Pembangkang setelah kontraknya dibatalkan ternyata tidak profesional dan mengundang pemilik syarikat Al-Humaira Contemporary mengeluarkan kenyataan mengapa kontrak Abby Abadi harus dibatalkan.

Al-Humaira Contemporary berkata, keputusan tersebut diambil kerana objektif sebenar perniagaan pihaknya kini tidak lagi selari dan tidak mencapai matlamat diharapkan.

Pengurusan Al-Humaira Contemporary menjelaskan bahawa pihaknya terkilan kerana dituduh oleh pelbagai pihak dengan kata-kata kurang elok, cacian dan ugutan yang diterima daripada peminat Abby Abadi.

Kenyataan Al-Humaira Contemporary, “tindakan untuk menamatkan kontrak beliau tiada kaitan dengan penolakan kami kepada ajaran Islam atau pun menolak konsep rezeki ALLAH seperti yang diperkatakan oleh pengikut beliau.”

“Cuma objektif sebenar kontrak yang telah kami tandatangani sebenarnya tidak mencapai matlamat seperti yang kami harapkan dan pihak kami sebenarnya berhak mengikut undang-undang untuk menamatkan kontrak pada bila-bila masa selaras mengikut situasi dan keadaan,” kata kenyataan syarikat tersebut.

Selepas ini PAS boleh menaja tudung labuh untuk Abby Abadi supaya beliau tidak lagi menggunapakai tudung yang singkat sehingga menampakkan bentuk buah dadanya sesuai dengan beliau sebagai ahli PAS seumur hidup.
Share this article :
 

+ comments + 5 comments

Anonymous
August 2, 2012 at 12:45 PM

Sedar2lah bahawa kalau ilmu kurang maka pemikiran pun kurangsiuman.
ilmu itu penting.
Bercakap tanpa ilmu ibarat kaldai.
Jangan jadi mcm ostaz & ostazah PAS,PR yang mcm kaldai

Anonymous
August 2, 2012 at 1:22 PM

dah la Islam digadaikan demi politik, kini abby pulak dimalukan oleh puak PAS. Kesian abby noo..tu la dah syok nak politik jadi bidang terjun..tanggung sendiri la. Abby oo abby...mu sebenarnya bukan semakin cerdik tetapi sebenarnya semakin kurang matang.

Anonymous
August 2, 2012 at 2:42 PM

Pasai apa sebut nampak bentuk buah dada dia..ish..ish ..dah lembik tu ! Tengok age la.

- Abu Ahmed

Anonymous
August 2, 2012 at 3:26 PM

rmah tangga pun hancur , sebab dia ingat dia bijak, pada hal luar cantik dalam tidak,

Anonymous
August 2, 2012 at 6:48 PM

nampak sangat tak baca kontrak..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger