KHALID ISMATH: “SAYA SETUJU JIKA SEMUA POLIS DIBUNUH”


Jika tidak kerana polis, sudah pasti perhimpunan BERSIH 3.0 yang diusahakan puak-puak Anwar Ibrahim dan S. Ambiga itu akan menyebabkan Dataran Merdeka musnah dan kotor. Dan, jika tidak kerana polis juga pastinya keselamatan rakyat yang menentang perhimpunan BERSIH 3.0 itu akan terseret sama.




Namun, di sebalik jasa dan bakti polis, dek kerana ‘sayangkan’ Anwar Ibrahim seorang pelajar UiTM Shah Alam jurusan Undang-Undang yang gagal dalam beberapa semester juga salah seorang MPP UiTM telah berlaku kurang ajar kerana kenyataannya dalam Facebook yang menyatakan sanggup membunuh semua anggota polis.


Pelajar tersebut yang dikenali sebagai Khalid Ismath telah mengeluarkan kenyataan bahawa “Saya setuju jika semua polis dibunuh"...

Setelah gagal dalam usaha perusuh-perusuh BERSIH 3.0 membunuh polis, kini pelajar UiTM, Khalid Ismath mencanangkan supaya semua anggota polis dibunuh.

Beliau yang merupakan salah seorang pelajar IPTA dan anak didik Anwar Ibrahim yang terlibat secara langsung dalam BERSIH 3.0 berasa kecewa dengan agenda BERSIH 3.0 yang telah gagal biarpun berjaya mencederakan anggota polis.

Sumber: Papagomo
Share this article :
 

+ comments + 8 comments

Anonymous
May 2, 2012 at 5:10 PM

Nak kena belasah budak nih.... kena belasah nanti jangan jumpa polis eh.

Anonymous
May 2, 2012 at 5:43 PM

Jgn buat report polis eh........mari kita kerjakan mangkuk sekor ni.......mkn pon beras subsidi kerajaan lg nak ckp byk....

Anonymous
May 2, 2012 at 6:04 PM

Budak beruk UiTM ni nak kena pelangkong kot. Nak tgk kalau kepala dia pecah nak adu kat sapa pulak. Dia tak layak nak buat aduan Polis kan. Tungguuuuuuuuuuuu jumpa kau beruk tahu le kau langit tinggi rendah. Baik cepat2 suruh kekasih hati kau Anwar upah bodyguard sbb kau tak layak dapat pelindungan POLIS tau.

May 2, 2012 at 8:18 PM

budak ni baru lepas kahwin 21hb lepas, gamaknya bini dia bagi 'lampu merah' jadi dia meroyan ler tak tentu pasal. hehehe fasa pertama serangan balas video blowjob Assmin...fasa kedua lebih kurang dahsyat...giliran sapa pula?...Anyway everything about sex! lepas ni ada yang 'pecah'

Tungggguuuuuu!!!

Anonymous
May 2, 2012 at 9:18 PM

Kenapalah UiTM berlembut sangat dengan pelajar seperti ini??? tidak adakah tindakan disiplin terhadapa kenyataan pelajar ini???

Anonymous
May 15, 2012 at 10:06 AM

Siaplah kou dek oi,soma kuarga anggota abg Pol,tengah mengintai,kamu,tu lah kalau nak pukul org biar dari tepi,ni idak,pukul org dari atas,sebelum org kena ,dahi sendiri dah berdarah...

Anonymous
July 21, 2012 at 9:52 AM

bapak aku polis then kau nak bunuh bapak aku .... meh sini sesiapa yang bapak dia polis kita beramai2 bunuh bapak budak uitm bodoh ni... dia gerenti tak report polis punya.... tak pon kita rogol bini dia then kita bunuh suma keluarga dia... amacam ok tak ... haaa budak ingusan lain kali nak buat pape ingat allah bukan ingat anuar ibrahim... mcm ni la jadi nya...

Anonymous
September 20, 2012 at 9:13 PM

Muka pun kita dah tauk,tukang jilat lubang dubur anuar al-juburi tuuuu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger