SISWA USM, JANARTANA V CHANDRA ANCAM MAHU BUNUH PM



"najib is coming to our campus.....Lets bomb his helicopter."

Itulah ungkapan kata-kata siswa bernama Janartana V Chandra di dalam facebook miliknya. Beliau merupakan pelajar Universiti Sains Malaysia dalam jurusan civil engineering.

Tulisan siswa itu disifatkan sangat berat dan wajar disiasat polis. Ancaman sebegini perlu diberikan perhatian memandangkan keselamatan PM perlu diutamakan.

Jika perkara benar berlaku, sewajarnya pihak USM perlu mengambil tindakan terhadap pelajar ini yang disifatkan sebagai kurang ajar.
Share this article :
 

+ comments + 7 comments

January 15, 2012 at 1:05 PM

Dia ingat ni macam kat negara asal tok nenek moyang dia yang BUNUH INDRA GANHI dan BOM RAJIV GANDHI... It makes me wonder whether this species has that kind of DNA in their gene... A Pariah will always be Pariah...

Merah Warnanya
January 15, 2012 at 2:11 PM

Apa kata kalau ada Anak Melayu Jati yang menyahut seruan budak keling ni.

Kita BOM Kit Siang, Karpal Singh, Anwar, Ambiga, Guang Eng, Mat Sabu termasuk Hero Tamil Rajanikand

Boleh buat macam tu?

Jangan kerana mulut badan yang binasa.

Tariklah balik AUKU. Kot dalam kampus depa buat BOM.

Anonymous
January 15, 2012 at 7:03 PM

anak keling haram jadiah pariah hantar balik ke negara asalnya

Anonymous
January 16, 2012 at 9:37 AM

bukan budak india nie je yg kurang ajar...
Dia nie cume bergurau...
Yang aku marah skali budak melayu kite sendiri KAMAL ADLI.. budak upsi...
Lagi kurang ajar...
aku lagi geram budak melayu kite sendiri yang x sedar diri.. x tau ke dari lahir sampai ke sekolah rendah... sekolah menengah...
mane dia pergi sekolah... sampai ke U pun UPSI... bukan kerajaan ke semuanye...
zzzzzzzzzzzzzzz...

Anonymous
January 16, 2012 at 9:39 AM

Ops.. silap.. ADAM ADLI..

Anonymous
January 17, 2012 at 12:57 AM

dia orang malaysia, negara asalnya adalah malaysia. apanya balik ke negara asalnya. Orang dah mengaku salah, biarlah PDRM untuk siasatan selanjutnya.

Anonymous
June 3, 2012 at 6:18 PM

Oh yes. Juz like your bangsa tongkat 153

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger