RAMAS TETEK: ANAK LIM GUAN ENG CUCU LIM KIT SIANG SOGOK RM200 RIBU?



Tatkala ramai blogger prokerajaan atau blogger jalanan mengeluarkan isu mengenai kejadian kelantangan anak Lim Guan Eng meramas tetek kawan anaknya dan menyogok dengan pemberian wang tunai RM200 ribu.

Berikutan itu, datuknya Lim Kit Siang telah meminta dan merayu Datuk Seri Mohd Najib Razak dan Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya bloggers pro-UMNO berhenti menulis mengenai isu ini. Menurut Lim Kit Siang, isu ini sangat terpencil dan ini boleh menganggu tumpuan cucunya dalam pelajaran.


Akibat daripada isu ini, dipercayai rakan perempuan yang diramas tetek itu telah disogokkan sejumlah wang tunai RM200 ribu. Bagaimanapun, wang tersebut tidak dibayar langsung oleh Lim Guan Eng mahupun Lim Kit Siang sebaliknya mengarahkan kontraktor yang telah mendapat projek Kerajaan Negeri Pulau Pinang untuk membayarnya.

Apakah rasionalnya budak itu dibayar wang sejumlah itu? Ramai blogger beranggapan tujuannya adalah untuk menutup mulut supaya tidak dibawa ke mahkamah. Sekiranya ini berlaku maka secara langsung akan menyebabkan nama ayah dan datuknya tercemar dan menjejaskan peluangnya dalam PRU-13 akan datang.
Share this article :
 

+ comments + 2 comments

Anonymous
October 19, 2011 at 12:48 PM

Aku peduli aper PAS nak jadi macam Zimbabwe ke..Nigeria ke...aku bukan tidor sane pun.

Aku peduli aper Mat Sabu kena tangkap khalwat aper ker? Kote dia gatal...tanggunglah dosa. Aku bukan tuhan PAS.

Aku pedulii aper Altantunya mampus...buat meyemak jer Malaysia ni ngan pendatang2 tanpa Izin..banyak mampus lagi bagus.

Aku peduli aper anak Guan Eng giler seks raba ramas tetek Ah Moi..Anuar Al juburi pun kongkek ngan Ahmoi gak kan??

Aku peduli aper, Puki Wan Azizah tak dijolok Anuar..aku bukan Nurul Izzah anak dia.

Aku peduli aper Karpal Singh naik kerusi roda..dia bukan bayar gaji aku pun.

Aku peduli aper PAS nak buat Hudud...sebab aku tak nak Hudud..aku nak air nak mandi.

Aku peduli aper Penang jadi Taiwan no2...sebab pulau2 memang kotor, jijik..banyak babi. Aku suka Pulau Perhentian lagi best.

Aku peduli aper Ah Moi terpaksa hisap kote Anwar ..bukan lidah aku yang jilat.

Aku peduli aper Anuar liwat Saiful..bukan aku yg nak kena penyakit kelamin.

Aku peduli aper kau nak marah aku sebab aku tak kenal Nik Aziz, Anuar dan Lim Kit Siang.

Aku peduli aper Hudud ke, Syariah ke...sebab islam pun boleh hidup tanpa PAS.

Aku peduli aper Selangor sokong murtad, buat aper nak paksa orang yg dah tak suka??

Aku peduli aper video seks Anwar, badan macam keldai tua...jijik adalah. Terus aku tutup. Tak nak aku tengok telur senget sebelah..MEMUALKAN!

Anonymous
June 19, 2014 at 11:11 PM

Habis dah? Sikitnya... hahaha

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger