NIK AZIZ AKUI DIRINYA PUNCA PERPECAHAN KAUM DI MALAYSIA


Setiap kali pilihan raya, pelakon PAS, Nik Aziz akan cuba menimbulkan satu cerita baharu. Setiap jalan ceritanya mempunyai pengaruhnya tersendiri bagi menambahkan popularitinya yang kian pudar. Di sebalik ceritanya, pastinya kesan itu akan meninggalkan kepada si penonton yang ternyata tertanya-tanya apakah skrip yang digunapakaikan itu mampu menarik ramai penonton menyaksikan tayangannya nanti.

Skrip terbaru yang disampaikan pelakon Nik Aziz pada PRK DUN Tenang apabila mengeluarkan fatwa sendiri dengan mengatakan bahawa pengundi yang menyokong BN adalah golongan jahilliyah kerana menolak PAS. PAS itu Islam, Islam itu PAS.

Sambil menegaskan bahawa tujuan pelakon Nik Aziz ini menyampaikan skrip yang bertentangan dengan ajaran Islam adalah sebagai madah politik. PAS diwujudkan bukanlah semata-mata memperjuangkan Islam sebaliknya mahukan kuasa bagi menakluki Malaysia daripada UMNO dan BN.


PAS dari dahulu lagi sangat membenci UMNO dan orang Melayu. Atas sebab itu, PAS tidak mahu mewujudkan kerajaan perpaduan sebaliknya bersekongkol dengan DAP dan PKR bagi membentuk Pakatan Pembangkang Haram.

Dalam menegakkan hujahnya, Nik Aziz menyatakan keretakan dan isu pecah belah di kalangan umat Islam telah lama berlaku sejak zaman Nabi Muhammad SAW. Untuk meneruskan tradisi saling membenci di kalangan umat Islam, Nik Aziz dan PAS berusaha untuk terus mengajak umat Islam berpecah belah. Selagi Nik Aziz masih hidup, maka selagi itulah PAS berusaha memecahbelahkan umat Islam.

Selagi masih hidup ini, di mana kubur sudah kata mari, rumah sudah kata pergi, masih ada masa untuk Nik Aziz bertaubat. Sesungguhnya pintu taubat itu masih terbuka bagi umat Islam yang benar-benar mahu bertaubat. 
Share this article :
 

+ comments + 8 comments

Anonymous
March 5, 2011 at 12:37 AM

Sebenarnya Anuwar Ibrahim punca perpecahan kaum
si kelentong ni mempergunakan PAS dan PKR
bersekongkol dgn DAP
utk mencapai cita cita peribadi jadi PM
bukan nak membela rakyat tp membela diri sendiri
depan Melayu kutuk kaum lain.
depan cina kutuk melayu kata semua hak sama
depan india kutuk melayu
last last sendiri kantoi kat Kpg buah Pala

Anonymous
March 5, 2011 at 8:35 AM

nik ajis dan anwar ni dalang dalam memecahbelahkan orang melayu.

kit siang dan guang eng (anak beranak) pecahkan perpaduan orang cina

karpal sigh dan gobinda sigh (anak beranak) pecahkan kaum india

Itulah keja-keja puak Pakatan Pembangkang ... dok sibuk tabur fitnah untuk pecah belahkan rakyat Malaysia

Anonymous
July 30, 2011 at 11:40 PM

tok mu!babi kau...ko 2 najis

Anonymous
December 22, 2011 at 4:34 PM

Kamu faham ke apa yang diperjuangkan oleh Datuk Nik Aziz ni? Kamu ada asas agama macam mana orang Islam boleh bekerjasama dengan orang bukan Islam? Apa beza kerjasama UMNO, MCA dan MIC dengan PAS, DAP dan KEADILAN? Ada Datuk Nik Aziz ni makan duit rakyat? Buat rumah sebesar Istana Ketua Menteri Sarawak? Duit sebanyak pemimpin BN semenanjung, Sabah dan Sarawak. Datang ke Kelantan dan tanya rakyat sana

Anonymous
March 31, 2012 at 11:45 PM

aku cuma minta Allah ampunkan dosa kamu, menghina warisan anbiya sebegini hina..ada apa pada bangsa di sisi ALLAH ? apa kau orang politik @ pencacai umNO ... takut nanti seluruh keturuna kau menanggung dosa kerana menghina ulama' yang tidak pernah gngu hidup kau !

Anonymous
December 14, 2013 at 6:32 AM

Ya..betul

Anonymous
December 14, 2013 at 6:39 AM

Bezanya umno dgn pas. Umno jadi ketua kafir tapi pas jadi hamba kafir..umno tegakkan syiar islam tapi pas menghancurkan islam..sejak PR pegang selangor dan penang ..mcm2 kemusnahan islam berlaku...azan dah x boleh dilaungkan..bacaan ayat2 suci sebelum subuh dihapuskan..arak dijual kpd org islam dan byk lagi..oendekata pas ni kebih kafur dari org kafir sendiri

Anonymous
December 14, 2013 at 6:43 AM

Nik aziz ni ulamak syaitan!!! Dia ni lah ketua neraka nanti. Dia terlalu byk kekhilafan dibuat berdasarkan politik peribadi bukan berdasarkan nas dan kebenaran

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Wira Kenyalang™ - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger